j-haraldsson

Alla inlägg under december 2011

Av Johan Haraldsson - 4 december 2011 20:44

Idag var vi på karläsarkurs i Rissna hos Depå grand. De var Dan Hoff och Johan Garli som höll i kursen. kursen började kl 10 i mårse och vi började med att gå igenom lite allmänt om rally och regler som man ska känna till när man tar licens. På eftermiddan började vi prata om noter, Dan och Johan förklarade vad de förkortningar och siffror som fins i noter betyder. När vi gott igenom det mästa skulle vi ut och åka en kort sträcka och pröva på att läsa noterna. Jag tycker det gick väldigt bra för oss.

Så fort jag har min C-licens som jag får när jag tagit mitt körkort så ska vi börja köra med noter. Tills däss ska vi köra några vägar här hemma då vi ska skriva och köra efter noterna.




Här är en bild på de noter vi tränade på i Rissna.

 

Presentation


hejsan!
Jag heter Johan Haraldsson och kommer från Mattmar. Jag kör en Golf och tävlar för Offerdals MK. Min Co-driver heter Emma Haraldsson. Följ mig framöver i min rallyblogg.

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards